2019. november 30., szombat

Daniel Klein karóra új elemmel,elemről is blokk - Jelenlegi ára: 11 000 Ft

Eladó a képeken látható óra. 2016 decemberében vásároltam 18995ft-ért.
Háromszor volt rajtam. Megvan a doboza is és kiszedtek belőle két szemet a boltban, az is megvan. Az utolsó három kép illusztráció. Lehet, biztosan nem állítom, de lehet, hogy 30méterig vízálló. Rákerestem erre a modellre neten és ott a leírásban az szerepel, hogy 30 méterig vízálló. A hátlapján is van ilyen felírat.
2018 12 12 -én a boltban ahol vettem az órát , mivel lemerült az elem, rakattam bele új elemet. Erről a számla bizonylat szintén megtalálható a képek közt.
A felsorolt postázási lehetőségeken felül, igény szerint bármilyen módon postázom a terméket. Ennek költsége a vevőt terheli. Egy módon nem adok fel terméket: Utánvéttel.
Azaz bármilyen postázási módot kér , vagy választ , a termék és a postaköltség ára előre utalandó.
Ha nem Budapesti vagy és a közeljövőben Pesten jársz 4-6hetet tudok várni a személyes átvételre, hogy megspórold a postaköltséget, illetve ha pesti ismerősöd, rokonod átveszi neked, neki is átadom a terméket.
Ennek utóbbinak azonban feltétele, hogy ismerősöd eljön érte az általam megjelölt helyre.
Személyes átvétel a hármas metró Árpád hídi megállója közelében.

Jelenlegi ára: 11 000 Ft
Az aukció vége: 2019-12-21 20:16 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése